Allt bara försvinner.....

Jag förstår inte, hade verkligen tankar på en nystars här, men det bara glöms bort och försvinner.. Men nu ska jag göra ett försök igen.. Nu kommer jag ju ha en hel del att skriva om sen så får vi väl se om det är nån som läser det.. Men det är ju en annan femma.. ;)

Som sagt va. Bröllop. I juli. Närmare bestämmt den 30. Spännande. Nervöst. Kul. Läskigt. Underbart..

Sjukt mkt som ska planeras, men vi har bokat kyrka, matsal, festlokal.. Så basic grejerna är fixade.. Och lite små saker.. Så det känns bra, lite lugnare.. Solist till kyrkan fixat, hår, brudbukett.. Fuck glömt att ringa Idas, få göra det på måndag..

Så denna våren kommer väl susa förbi, och det stora målet denna våren är träning träning och träning.. Ligger lite efter och nu är det ta mej tusan inte mer än typ 6 månader kvar, men jag har väl ändå förutsättningarna på min sida och det är gött :) Då ska jag va snyggare än nånsin, det är Once in a life time..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0