Avkoppling..

Klockan är snart 12 och jag sitter i kökssoffan än med frukosten framför.. Eller iaf kaffekoppen i handen, var uppe vid 9 och fixa smörgås tårtor idag, åkte och lämnade dom.. Sen tog vi lång frukost, alldedes underbart!! :)

Idag står träning som huvudsak på programmet, igår körde jag bara ett snabbt konditionspass på 25 min.. Men 25 min mer än om jag stannat hemma iaf :) Så idag är det långträning som gäller.. Måste bara smälta maten lite :)

Nästa vecka är än så länge ganska lugn, vilket är bajs! Jag vill jobba!!!!

Men bästaste Kajsa kommer nog hit nån dag så ska vi planera lite mer till bröllopet, vi ska kolla på desserten som vi har stora planer på. Då jag inte kommer kunna göra tårtan själv, får jag satsa på desserten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0