Tråkväder..

Det är sånt sjukt tråkväder idag.. Vi hade tänkt ragga upp ett par skridskor till mej sen åka det idag.. Men nu när man tittar ut känns det ganska uteslutet, borde gå och träna.. Men just nu har jag fastnat här i kökssoffan med min kaffekopp och datorn. Kan surfa på en miljon saker ang bröllopet :) Det är najs!

Sitter även och kollar lite på arbetsförmedlingen, då jag bara är timvikarie på 2 ställen och man inte vet om man får jobba eller inte. Man vet aldrig hur mkt man kommer få i lön, det är bajs!!!! Men det är inte så himla lätt när man bor i metropolen Karlsborg..

Men man får hålla modet uppe och leta vidare, måste in på myran i veckan och lämna mitt nr. Kan ju bli ännu mer om jag har 2 dagis att vara på. Håller tummarna för det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0